|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Intel stelt introductie X48 chipset uit
Intel heeft op verzoek van een grote moederborden-fabrikant de introductie van zijn nieuwe X48 chipset uitgesteld. Ondanks het feit dat de X48 al bijna door de testfase is en in principe al rond de jaarwisseling in massaproductie zou kunnen, heeft In ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
pfff eerder de X48 overslaan! Wat is het verschil met een x38, enkel dat het bord officieel 1600 ding ondersteund. En wat zullen de prijzen zijn van zulke bordjes = 250+
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
oioioi, dat ziet er duur uit!
Komen er ook x48 moederborden met ddr2? |
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
de x38 is ook een high-end mobo, en daar zijn ook ddr2 en ddr3 borden van, dus het is best mogelijk |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
De X48 doet officieel deze hogere snelheden, en heeft bovendien XMP voor geheugen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Pas geleden kwam er ook een X48T-DQ6 van Gigabyte langs. Die T zegt dat het de ddr3 versie is. Daarom moet er haast wel een X48-DQ6 uitkomen anders hadden ze geen onderscheid hoeven te maken.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ik denk wel dat er ook DDR2 versies uitkomen, want anders missen ze een hele grote markt!
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
ik kan niet wachten tot dat ASUS uit komt met een X48 chipset op hun water gekoelde moederborden met DDR3
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
als dat ding er volgende maand niet is haal ik dat gigabyte moederbordje met X38... ik vind het wel goed, ik kan wel uit blijven stellen, wil nou wel es een knappe pc! En dat ding heeft nog zat overclock potentieel dus vind het wel goed. Sla idd die X48 wel over.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|