|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Geef hier je mening over het volgende Magazine: HDTV Magazine #1/2007
|
|
|
|
|
#2 |
|
Non-actief
|
0 score
Lijkt me een leuk blad. Aangezien ik sinds twee dagen een LCD tv heb, is dit voor mij wel interessant. Heb gelijk maar even een kopie besteld
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
is hij ook in de handel verkrijgbaar?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Kga hem sowieso kopen maar hadden jullie hem niet eerder kunnen uitbrengen,
net nieuwe tv gekocht (BIG FAN!!) |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ben nog niet over op LCD of plasma ... dus ik ben heel benieuwd wat er allemaal instaat. Eens kijken of het de moeite waard is om over te gaan ....
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ben benieuwd wanneer ik het ontvang aangezien het geld al van mijn bankrekening gehaald is tijdje geleden
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Deze week worden ze verstuurd....
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Hoop wel dat ik hem een keer krijg. Dit duurt wel erg lang.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik vind de wachttijd ook knap waardeloos. Meteen bij de vooraankondiging het geld overgemaakt om vervolgens maar te wachten en te wachten terwijl het blad al breed in de winkels ligt.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Ik heb hem binnen ...
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
me 2
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Dan maar hopen dat ik hem in ieder geval vandaag binnen krijg ... dan kan ie mee op vakantie
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Ik moet zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben in HDTV magazine #1 2007. Ik had verwacht dat het een magazine voor de wat gevorderde gebruiker zou zijn, aangezien het door HUB aangeboden werd. In plaats daarvan is het een beginners-guide, waar helemaal niks instond dat ik nog niet wist. Alleen de vergelijkingstesten waren nuttig, verder niks.
Een technisch artikel over de verschillen tussen LCD en plasma zou leuk geweest zijn, alsmede een artikel over de nieuwe Dolby Digital en DTS formaten. Maar in plaats daarvan kreeg ik "HD voor dummies" voorgeschoteld. Het spijt me, maar het was weggegooid geld... Last edited by The Karate Kid; 20-12-2007 at 16:34. |
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Laten we hopen dat de redacteurs je berichtje lezen, Karate Kid. En de volgende keer iets meer voor de gevorderde gebruikers weten te schrijven.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hardware.Info Editor
|
Berichtje is gelezen. HDTV Magazine is inderdaad voor een wat breder publiek geschreven dan Hardware.Info. Onze doelstelling was om iedereen die zich oriënteert op dit vlak een helpende hand toe te reiken. Voor wie termen als 1080p, HD Ready, DVB-C, H.264 en zo verder allemaal gesneden koek is, zal het blad inderdaad iets minder nieuwswaarde hebben, zij het dat er dan toch ook interessante artikelen instaan met ondermeer tests van TV's of de plannen van Nederlandse omroepen.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Sinds eergisteren een leek op dit gebied, na dit prachtige blad 2x doorgesnuffeld te hebben ben ik helemaal op de hoogte.
Getipt naar diverse mensen. |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Ik denk dat de inhoud van het blad zeer goed gekozen is. Het is bedoeld voor de gemiddelde consument die zich in HD gaat verdiepen. Echt iets voor mijn ouders bijvoorbeeld. Een goed blad waarin alles even wordt uitgelegd en je ook een goede test krijgt van HD apparatuur om je te oriënteren.
Toen het in HWI-TV werd aangekondigd lag het nog niet in de winkel, maar ga zeker nog een keertje kijken of ik het op de kop kan tikken. |
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
Ondanks dat het niet voor de gevorderde lezer blijkt te zijn, ben ik toch wel benieuwd. Maar helaas zit ik nog steeds te wachten ....
Last edited by Email; 02-01-2008 at 04:50. |
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
beetje jammer dat ik hem nog steeds niet heb, wel betaald maar nog steeds niet binnen. Is al bijna een maand terug. Jammer, gelijk ook de laatste keer dat ik besteld heb.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hardware.Info Editor
|
Vreemd, vreemd, vreemd... kunnen jullie eens een mail sturen naar abonnementen@hub.nl.
|
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb vorige week een bericht gestuurd naar het genoemde adres. De volgende dag kreeg ik een mailtje met daarin een uitleg dat ze het op het moment heel druk hebben met de recente overname en je dus rekening moet houden met vertragingen.
Ik heb het blad 2 dagen later wel netjes binnengekregen. Ondanks het feit dat het inderdaad niet echt voor de gevorderde lezer is, moet ik zeggen dat ik het met plezier heb doorgenomen. |
|
|
|
|
#22 |
|
Member
|
0 score
Ik heb het blad 2 weken geleden besteld en i kkreeg het vorigeweek binnen dus het gaat nu wel weer aardig snel,
Inderdaad wat meer voor de beginnende lezer, maar mijn vader vondt het heel interessant lol |
|
|
|
|
#23 |
|
Member
|
0 score
Het volgende nummer komt vast pas weer in 2009 of niet?
|
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
Beste Koen,
Als het blad geen regulier karakter heeft, bijv.als maandelijkse uitgave maar eerder als thema uitgave gezien moet worden waarom dan niet de mogelijkehid om het als pdf te donwloaden met betaling via de mobiele telefoon (vergelijk bijvoorbeeld de testen van www.autoweek.nl die dezelfde mogelijkheid biedt)? De druk- en verzendkosten kunnen dan bespaard worden waardoor het ook nog eens goedkoper kan worden. Dit is tevens een voordeel omdat dan de kritiek over de inhoud zal verminderen. Het gevoel voor iets zinvols te hebben betaald is nu eenmaal rechtevenredig met de hoogte van het bedrag. |
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb deze editie al een half jaar of langer,hoop dat er een vervolg komt met o.a een complete inrichting met o.a een netwerk met daarin router, voip telefoon, mediacenter en meerdere computers ect ect.
Maar ook een test met fullhd tv in het topsegment van sony,toshiba etc etc. vooral omdat deze tv in de toekomst ook een netwerk aansluiting dlna etc hebben. deze editie was een goed begin, . |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|