|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: Hardware.Info Awards: De beste hardware van 2007
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Altijd leuk zo aan het einde van het jaar
HWI bedankt en alvast de beste wensen en produkten voor volgend jaar!!! |
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Inderdaad leuk om de uitslag te zien. Azerty ben ik het wel mee eens, ook zeer goede ervaring mee.
En laat het nieuwe blad ook maar komen! |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Echt goede uitslagen! Terechte uitslagen. Denk dan SSD misschien we volgend jaar de winnaar van de beste uitvinfing/innovatie gaat worden.
Wel grappig. Over het algemeen koop ik mijn hardware bij Azerty en ik ga vaak even langs bij Alternete |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Hele leuke uitzending.
altijd leuk om t zien wie er wint aan het einde van het jaar.. Dit is de eerste keer dat ik dit zie, zeker leuk en handig voor mensen advies te geven als ze mij vragen wat bijv. een goede brander is... wordt veel gelovend in 2008. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Goede winnaars, wat er allemaal wel niet kan gebeuren in zo'n jaartje
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
leuk om te zien dat het gros van mijn onderdelen in deze uitslag is verwerkt. Vind persoonlijk alleen Alternate de grootste *(&*&(@#^&@#^winkel die er is. Bij de klachtenbalie kan je gemiddeld een uur wachten om je probleem voor te leggen, zelfs als je een toetsenbord wilt ruilen.
Leuke uitzending iig weer |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
De wachttijden zijn inderdaad soms erg lang, maar ja wat wil je het is ook altijd zo verrekte druk daar.... Maar ja daarom hebben ze ook gewonnen volgens mij komt half nederland daar.....
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Er zit een klein foutje in het verdelen van de film:
Monitor staat tekstueel in deel drie maar wordt in deel 2 besproken. Beste muis de Logitech G5, een waar raadsel wat mij betreft. Voor games zijn hij vast geschikt zijn. Comfort zal ook goed zijn aangezien de vorm (volgens mij) vrijwel identiek is aan de MX518. Echter het ontbreken van twee (of meerdere) duimknoppen is een echt 'no-go' wat mij betreft. Beste online shop kan ik me helemaal in vinden. Scherpe prijzen, goede en snelle service plus een overzichtelijke site. Last edited by Nard Cox; 14-12-2007 at 16:14. |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Weer een leuke aflevering en zekers de terechte winnaars..
Ik miste wel de toetsenborden maar dat zal vast de G15 zijn denk ik En de muis natuurlijk de G5, al was het een oud modelletje want de nieuwe is met een blauwe gescheurde ribbellaag erop en 2 zeikant knoppen. @Card Nox De G5 lijkt zeker op de MX518 maar lijkt ook op de oude MX500 en misschien eerdere modellen.. De knop waarover je hebt hebt zijn er 2 in totaal voor de duim. Last edited by Snake_Eyes; 14-12-2007 at 17:40. |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Leuke uitzending, met wel voor de hand liggende winnaars.
Alleen de Samsung brander vond ik wel een verrassing, maar eens even goed bekijken of dat toch een betere keuze is als de lite-on voor mijn nieuwe systeem dan |
|
|
|
|
#13 |
|
Hardware.Info Editor
|
Let wel, de awards worden toebedeeld door lezers/stemmers. Facts en figures vind je bv in een test als deze: http://www.hardware.info/nl-NL/artic...4_DVDschijven/
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
leuke aflevering.
ik mist alleen nog de naam of "nickname" van degene die 1 jaar lang gratis het Hardware.info magazine thuis gestuurd krijgt. Ik zou het wel leuk vinden om dit dan gelijk in zo'n uitzending als "uitsmijter" de uitzending te beeindigen misschien leuk voor de volgende keer
|
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Zitten er kleine artifacts in de aflevering of is dit mijn pc(die overgeklokt loopt dus zou zomaar kunnen)
http://i6.tinypic.com/89tp4s8.jpg Af en toe komt er zo`n wit puntje ook telkens dezelfde plek daar bij koens oog. |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Wie weet heet z'n vriendin de dag van te voren wel spannende make-up op gehad.
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Die is wel veel beter in kwaliteit zeg |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
bij 9.03 vliegt er een mug |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
Mooi dat jij het ook hebt dan ligt het waarschijnlijk niet aan mijn pc
Een foutje in de opname zal het dan zijn. |
|
|
|
|
#20 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Klopt ook niks van. Hoe kan de P35 DQ6 als beste uit de bus komen.
Hoe kan Kingston als beste DDR2 uit de bus komen? Elke professionele overclocker zal het daar niet mee eens zijn, en die geven juist het meeste om bepaalde voordelen. |
|
|
|
|
#22 |
|
Hardware.Info Editor
|
@Jaerock: En daar heb jij weer gelijk in.
@ownage: Ik heb nergens gelezen dat de awards alleen door overclockers gekozen mochten worden. |
|
|
|
|
#23 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hardware.Info Editor
|
En wat is er mis met dat laatste? HWI bedient een zo breed mogelijk publiek. Het zou op z'n minst raar zijn wanneer slechts een select deel der lezers zou mogen stemmen.
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|