|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
ROCCAT komt met Kone muis
Enige tijd geleden kon je bij HWI lezen over de ROCCAT Valo, een gaming toetsenbord dat moet gaan concurreren met Logitech's G15. Inmiddels is bekend geworden dat de Valo begin 2008 beschikbaar zal zijn. Naast het gaming toetsenbord komt ROCCAT o ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind de muis erg veel lijken op mijn logitech desktop wave muis, icm de razer/mcsoft habu... De muis heeft niet echt een eigen iets.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Het design van deze muis vind ik wel netjes strak. Ook het toetsenbord van Roccat ziet er goed uit. (Maar dat is zoals met elk design een persoonlijke smaak.)
Ik mis wel informatie zoals: "refresh-rate, dpi, soort en de grote van de gliders (voetjes) en de kwaliteit van de kabel en de lengte daar van. En het belangrijkste, wat voor laser- of infrarood-sensor wordt er gebruikt ?" (Deze informatie is ook niet terug te vinden op Roccat-site.) Alleen de prijzen van dit soort produkten zijn vaak nogal aan de hoge kant. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
hij ziet er wel erg gelikt uit vind ik
alleen (zoals altijd met muizen) wel erg duur |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik weet verder niets van de specificaties maar ik heb een tijdje terug op de 3D dealer info dagen een test versie van deze muis gezien. Hij ligt voor mijn gevoel heel lekker in de hand. Ik denk dat dit best een goede concurentie kan worden. Hij zag er ook wel strak uit en beweegt soepel.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
hij heeft een
2000 dpi sensor image size of 30x30 pixels 7080 images per second allemaal terug te vinden op hun site maar wel verwerkt in de verschillende verhaaltjes daar. Zelf heb ik al een 3 weken deze muis met bijbehorende muismat in de bestelling liggen. met een prijs van ¤80,- en ¤20,- is dit setje niet goedkoop maar een gamer wil wat he. Ik hoop vooral dat de sensor wat constantere acceleratie heeft als mijn logitech G5. Ik laat het wel weten als ik hem heb |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Zozo, ff deze thread nieuw leven inblazen
Ik heb dit apparaat gekocht, en ben er erg tevreden over! Is niet de goedkoopste, maar voor dat geld krijg je ook wel wat! Lichtsysteem, beetje ´pimp-my-mouse-achtig´ maar wel leuk, gewichtjes, uitgebreide macro-functies, licht lekker in de hand, bijzonder uitgebreide driver-software, een echte aanrader! Is trouwens geen 2000 DPI, maar 3200... |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
ik heb hem inmiddels ook, Ben er ook erg over te spreken. Gadget achtige lichtjes zijn serieus ook handig om aan te geven wat voor een profiel je geladen hebt.
Handligging is erg goed en respons voelt direct. Persoonlijk vind ik het af en toe wel wennen dat die geen pick up en flight heeft want als ik mijn muis heel snel beweeg tilde ik mijn G5 altijd een klein stukje op. Al met al wel zijn aanschafprijs waard |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|