|
|
#1 |
|
Member
|
0 score
ATI lanceert RV635XT kaart met DisplayPort
Nu mondjesmaat de eerste monitoren van Dell en Samsung op de markt komen voorzien van een DisplayPort connector acht ATI de tijd rijp om ook de videokaarten van deze nieuwe aansluiting te voorzien. DisplayPort moet de opvolger gaan worden van DVI en ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
erg een usb look vind ik.
Dat is wel jammer. Ik heb toch die schroefjes zoals ze al zeiden bij de HWI-TV uitzending. onze kasten worden af en toe nogal ruw behandeld. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Nou zeg, Greeneye heeft precies hetzelfde te melden als ik
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Het zal wel stevig genoeg vast zitten want de op de monitors zit de kabel er ondersteboven op.
Weet iemand of er al schermen uit zijn met Displayport |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Zie de links boven aan t nieuwsbericht
Wel jammer dat er weer een dual standard komt. Aan de ene kant voor pc gebruik een displayport, en HDMI voor Consumenten electronica. Is weer een extra aansluiting op de laptop |
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Wel vind ik dat deze connectoren veel op sata of esata gelijken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Het is ook niet de bedoeling dat je elke dag je televisie of monitor op een andere plaats zet. Prima systeem vind ik dit, lekker klein.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ik kan het zo snel niet ergens vinden: is een DisplayPort signaal in principe ook om te zetten naar DSUB, zoals dat met DVI ook mogelijk is?
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Edit "dacht" moest dag zijn. Last edited by mad_max234; 07-12-2007 at 18:06. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
als mijn broertje bijv de pc 20 cm naar links verschuift,vliegen alle usb etc. eruit. de D-sub blijft wel zitten. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Heeft niemand zoiets van waar is dit goed voor?
Er zijn nog zat mensen die hun monitor via VGA aansluiten en DVI is ookal wat zal het zijn 5 jaar oud? HDMI op videokaarten is er nog bijna niet dus waar is het goed voor. Quote:
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|