|
|
#1 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Thermaltake komt met voeding voor videokaart
Thermaltake lanceert met de Toughpower Power Express-lijn nieuwe voedingen die slechts één taak hebben: de energie-hongerige videokaarten van vandaag de dag voorzien van voldoende stroom. Er komen twee versies, een 450W en 650W voeding. ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Dat moet nogal lawaai maken 2-40mm fans aan 6900 toeren, nee bedankt
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Dat zal inderdaad niet de meest stille koeloplossing zijn
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik denk dat overclockers dit wel op prijs kunnen stellen. Kan je gewoon die slurpende grafische kaart apart voeden. Ik denk wel dat het voor extreem gebruik handig is (quad CF, TriSLI etc)
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Omg, no thanks. Ik zet wel een 2e Antec NeoHe erbij, die zo stil is dat je je oor er tegenaan moet houden om m te horen. Twee 40mm fans op 6900 rpm, je zou denken dat er een vliegtuig in je computer zit :O
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Overclockers hebben vaak geen kast, dus die kunnen gewoon een tweede normale PSU aansluiten.
Dan zijn er nog mensen met een Lian Li A10, waar je 2 normale voedingen in kan zetten. En iedereen met een andere kast koopt gewoon 1 dikke voeding van >850W. Of je zet gewoon een extra normale PSU buiten je kast en ramt de kabels door een lege PCI slot naar binnen. Dit product moet echt extreem goedkoop worden om een beetje aantrekkelijk te zijn. |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
30 dB valt wel mee toch?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Je leest wel eens wanneer twee voedingen gebruikt worden dat de stroom van beide gescheiden moet blijven. Maar met dit product lijkt aangetoont dat het wel kan aangezien een videokaart stroom via het moederbord van de ene voeding en via de extra aansluitingen van een andere voeding.
Verder lijkt me dit een prima voeding waardoor een pc diverser kan worden samengesteld. |
|
|
|
|
#9 |
|
Non-actief
|
0 score
Heb zelf gewoon 1 zeer krachtige voeding, vind ik toch een betere oplossing.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
is dit product niet een beetje te laat,? neem aan dat ati & nvidia meer zuinigere chips op de mark proberen te zetten.
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Non-actief
|
0 score
Zou wel grappig zijn als de Geforce 9 meer dan 30amps nodig heeft, want dan zijn deze PSU's waardeloos.
Laatst gewijzigd door Jaap Terlouw; 7 december 2007 om 21:08 |
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
0 score
Nou, mag toch hopen van niet. Dan is mijn voeding ook nutteloos :+
En dan trekt die videokaart gewoon 360W, mag hopen dat t nooit zo ver komt |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Als dat zo is, stap ik toch mooi over op die energiezuinige XBOX 360...
Maar goed, een 850W voeding is niet echt goedkoop, je hebt er tenslotten bijna een 3870/8800GT voor. Dus als dit niet al te duur is een mooie tussenoplossing, toch? Maar dat de fabrikanten serieus naar het energieverbruik gaan kijken wordt wel tijd. M'n speelPC verbruikt nu met gemak 450W. Dit wordt eigenlijk te gek voor dagelijks gebruik. |
|
|
|
|
#15 | |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Citaat:
Wil niet weten hoeveel die voedinglijnen wel niet inzaken met 3 of 4 kaarten. Als je 2 kaarten hebt kan je dat makkenlijk nog op 1 voeding doen. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Apart dat beide modellen 2x30A kunnen leveren, dit is gezamelijk 720W. Waarschijnlijk zal het gecombineerde vermogen lager liggen, maar daar zie ik de logica niet van in. Waarschijnlijk worden bijde lijnen toch gelijk belast, tenzij je geen SLI/CF opstelling hebt, maar dan lijkt me het niet nodig om een extra voeding voor je videokaarten aan te schaffen.
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|