|
|
#1 |
|
Member
|
0 score
Intel X48 niet beter dan X38?
PureOverclock meldt aan de hand van een preview van Anandtech dat alles erop wijst dat de opkomende Intel X48 chipset maar weinig kan toevoegen aan de reeds bestaande X38. Zo werd ondermeer vastgesteld dat met een Intel Core 2 Quad QX9650 en 1GB Cor ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Het zal dan dus erg van de prijspremium afhangen hoe de markt deze chipset zal ontvangen
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
dit had ik al een tijd geleden gelezen,
dat de X 48 weinig zou toevoegen aan de bestaande X 38 chipset. ik vraag me af wat de prijs zal gaan zijn. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
De X38 en de X48 zijn toch technisch dezelfde chips?
Als ik de foto's van Gigabyte's X48-DQ6 zie begin ik begin ik steeds weer te vermoeden dat de x38 versie naar de x48 geflashed kan worden door simpel weg een X48 bios erin te flashen. De bordjes zijn op het oog identiek... |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Als ze nou gaan zorgen dat die borden wel SLI gaan ondersteunen dan zou ik het nog de moeite waard vinden om ff te wachten. Maar ja, ik zie nergens dat zoiets gaat gebeuren.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Editor
|
De borden zijn net als de meeste andere borden wel instaat om SLI te draaien.
Het is alleen dat nVidia SLI exclusief wil houden voor hun nVidia borden (extreme systemen zoals skulltrail en server achtige moederborden uitgezonderd). De huidige beperking zit 'm slechts in de drivers van nVidia. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|