|
|
#1 |
|
Senior Member
|
0 score
Reusachtige case fan van Akasa
Akasa heeft een nieuwe case fan geïntroduceerd met een groot formaat, niet minder dan 22cm. De nieuwe fan beschikt over vijf blauwe LEDs en maakt 600 rondjes per minuut waardoor 95,63CFM lucht verplaatst wordt. Dit alles gebeurt bij een geluidsd ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Nu alleen nog een case vinden die dit formaat ondersteunt
Ik heb wel zo'n case gehad, van X-Gear. Zat ook een 22CM fan in, moet zeggen dat het ook goed koelde. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
komen ze ook in 't rood uit ? zou wel leuk zijn in men CM Stacker 832 window
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
zonde om in een window te zetten, dan heb je er ook niks meer aan want de fan blokkeert dan al het zicht
maar dit is dus een 17cm fan? |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Zoiets heb ik ook in me kast hangen. Volgens mij ook 5 blauwe leds. Verder maakt hij niet veel toeren, en kwa lawaai, tja... ik vind het hoorbaar.
![]() Daar zit hij in. 5 leds heeft hij dus. Wat betreft de plastiek eromheen. Bij de kast zit er nog een kapje bij die de stof tegen houd. |
|
|
|
|
#6 | ||
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Kun je de standaard fan uit je Nine hundred vervangen voor deze???
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke fan om in een window te plaatsen! Dan krijg je een soort Stacker koelingseffect.
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Non-actief
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Je hebt 80mm fans 120mm fans en deze is dan volgens de regel 170mm.
Het zou handiger geweest zijn dat men eerder een 160mm fan maakt want deze past nog juist vanboven in de meeste kasten. Voor de mensen met wc die zullen al wel zitten te wachten op een radiator voor deze fans |
|
|
|
|
#13 |
|
Non-actief
|
0 score
Ik vind het eigenlijk raar dat zo weinig kasten over een grote fan beschikken.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind het al raar dat er nergens losse fans te vinden zijn die groter zijn dan 14 cm.
Ben wel in deze geinteresseerd. Weinig toeren, weinig geluid veel luchtverplaatsing. |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik zit een beetje rond te kijken voor grote fans aangezien ik vorige week een X-Gear Vento gekocht heb met een 25cm fan aan de zijkant
Die mijn AMD64 x2 6400+ 3,2Ghz lekker koel houd met de standaard cpu koeler erop, al moet ik eerlijk zeggen dat ik eerst maar 5graden verschil zag en dus gelijk de boor tevoorschijn heb gehaalt en aan de andere zijkant voorin onderin naast me hd's een stille 120mm uit me oude kast heb ingebouw die de lucht er weer uitzuicht, misschien met nog wat extra airholes daar dat ie nog beter koelt maar ik heb er een leuk patroontje ingeboort, lijkend op mijn tattoo Uiteindelijke verschil is van 81graden tijdens cpu test van 3dmark06 naar 60graden en idle/browsing blijft ie onder de 40graden, met standaard koeler... Ik kan dit echt iedereen aanraden die een goedkope kast wil die extreem gekoelt wordt, ook maakt het niet veel lawaai, omdat de fans natuurlijk op lage snelheid draaien.. En zelfs wordt ook het geheugen en de videokaart extra mee gekoelt. Zelf ga ik dit dus ook in mijn server bouwen en heb al 2 vrienden die ervoor denken om het ook te doen... Mijn club3d 8600GT OC 512mb wordt niet warmer dan 73graden terwijl de core op 745 loopt en het mem op 930 is geclocked (x2=1860). Dus pak je zaag en boor en schoevendraaier setje tevoorschijn en ga lekker zitten knutselen zou ik zeggen |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|