|
|
#1 |
|
Member
|
0 score
Intel lanceert officieel nieuwe Penryn modellen
Gisteren heeft Intel officieel een reeks nieuwe 45 nm Penryn modellen aangekondigd die per direct beschikbaar zijn. Het gaat hier om vijftien nieuwe Xeon server processors en de langverwacht desktop quad core, de QX9650, waarover inmiddels een uitgeb ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Weet iemand of de prijzen van de E-nummers gaan dalen? zoals de E4500 etc.?
of blijven de prijzen stabiel en zijn ze januari end of life? Last edited by bbniels; 13-11-2007 at 10:00. |
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
Zou de Xeon E5405 van $209 veel beter presteren dan een Q6600? En is deze CPU wel bedoeld voor games, zoals Crysis?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
@nex: je kunt het er wel op draaien... maar dan moet je registered geheugen hebben en waarschijnlijk dure mobo
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Ja maar ik bedoel, is deze CPU nou echt veel beter dan de Q6600? De prijzen van de twee CPU's zijn ongeveer hetzelfde.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Ik denk niet dat de 1.5x zoveel cache daar tegenopweegt. Probeer overigens maar een leuk mobootje te vinden om een xeon op te knallen, mij te duur en te (meestal) trage / oude videokaart mogelijkheden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Intels SkullTrail mobo (1600 MHz FSB) moet een gaming platform worden voor Xeon chippies.
Ja meervoud en dan moet je nog dat dure registered geheugen erbij hebben en natuurlijk twee grafische kaartjes. Skulltrail zal zelf al rond de 500 eurie gaan kosten, reken dan maar uit. Ben je misschien klaar voor 3000 euro. Alleen een gek met veel geld zal zo een systeem aanschaffen, want de prijs-prestatie verhouding is na een jaar natuurlijk gewoon poep. Voor de helf van dat geld koop je nu een vet syteem. En volgend jaar voor de andere helft weer iets nieuws en nog bruter .
Last edited by Kazi; 15-11-2007 at 11:38. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|