|
|
#1 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Ook X38 moederborden van DFI
Eerder meldden we al dat DFI nieuwe moederborden gebaseerd op de RD790 chipset voor Socket AM2 op stapel heeft staan, nu is bekend dat DFI ook de laatste hand legt aan nieuwe moederborden die gebaseerd zijn op Intel's nieuwe X38 chipset. De DFI L ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
DFI is back! Hopelijk maken ze hun overclock reputatie weer waar. Schitterende lijn die lanparty van hun.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
Afbeelding toegevoegd...
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Last edited by Scarface15; 10-11-2007 at 10:31. |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Op deze foto zijn de heatpipes eraf gehaald, zodat je kan zien dat het echt om de betreffende chipset gaat.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Editor
|
Dit is een foto van Computex07 (juni). De heatpipes zaten er toen nog niet op omdat ze waarschijnlijk nog niet ontworpen waren. De retailversie zal echt wel heatpipes hebben, een X38 chipset zonder koeling lijkt me niet verstandig...
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Het leek mij al gek... Gigabyte en MSI versieren het er vreselijk mee en DFI helemaal niets |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Op dezelfde site staat het volgende:
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Als ik de layout van dat bord bekijk wordt dat niet een gehele heatpipe constructie, aangezien er teveel onderdelen tussen north- en southbridge zitten (en een schroefgat). Misschien een actieve koeling? In ieder geval lijkt het erop dat het wel weer zo'n raar koelblok op komt bij het I/O panel waarop je een externe heatpipe/koelblok constructie kunt plaatsen.
Mooi bordje, benieuwd naar de prestaties. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|