|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Sitecom 4 Port HDMI Switch
Het aantal apparaten dat uitgerust is met HDMI (High-Definition Multimedia Interface) aansluitingen neemt toe: bijvoorbeeld game consoles, HD HardDisk recorders, notebooks, Blue Ray en HD-DVD spelers. Sitecom voorziet een groeiende behoefte aan meerd ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Beetje duur. Heb oplossingen gezien (weliswaar US), die voor 50 dollar te koop waren, er beter uitzagen en van grotere merken dan Sitecom.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ondersteunen die ook HDCP en geven ze op lange kabels ook een stabiel signaal. Daar zit 'm de prijs.
Ik vind het zelf een koopje. Octava is een merk dat ook hele goede switches maakt en deze zijn minimaal 50% duurder |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is HDMI altíjd HDCP compatibel?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
HDMI is DVI met audio ondersteuning. Niets meer en niets minder. HDCP is een Copy Protecion welke inderdaad met HDMI wordt samengevoegd
Bij goedkope HDMI switches ontbreekt de vermelding voor HDCP nog wel eens en het blijkt dat er dan vaak ook problemen zijn met HDCP. Velen zien de switch als een dom doorgeef luik en daardoor zou speciek HDCP ondersteuning niet nodig zijn. Het blijkt toch allemaal wat ingewikkelder in elkaar te zitten. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|