|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Geef hier je mening over het volgende Magazine: Hardware.Info Magazine #5/2007
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ziet er veel belovend uit kijk ook weer uit naar dit blad. Wanner ligt hij precies in de winkels ?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Yes! das snel deze keer. Het is mijn eerste blad via het abonement volgend mij komt hij rond 20-25 oktober uit.
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hardware.Info Editor
|
Vrijdag 2 november komt 'ie uit!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Is bij dat flashgeheugen misschien ook gekeken naar de prestaties in ReadyBoost?
Of kan ik daar zelf conclusies uittrekken vervolgens? |
|
|
|
|
#7 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik heb de vorige niet eens ontvangen. Volgens mij is mijn abonnement verlopen, heb hier echter niets van ontvangen. Agja, maar eens opnieuw aanvragen dan. Eens kijken of ik de vorige versie ook nog kan verkrijgen.
Deze komt in ieder geval weer in mijn collectie |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Zo, das al lekker snel!
Ben wel benieuwd naar de Flashcards! |
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ga hem meteen kopen als ie uit is.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat een kleur
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hardware.Info Editor
|
De eerste Hardware.Info Magazine was ook geel!
http://www.hardware.info/nl-NL/magaz...agazine_12002/ |
|
|
|
|
#13 |
|
Non-actief
|
0 score
Kunnen julie het blad wat uitgebreider maken, altijd zo snel uit
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Haha, volgens mij heeft Koen hem ergens ingelijst, anders zou hij er niet zo snel op komen
EDIT: Of nouja, het is eigenlijk best makkelijk te vinden als je weet waar je moet zoeken Last edited by 4Rolow; 16-10-2007 at 11:43. |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Ff een vraagje ik had voor het eerst een abonnement op 9 oktober aan gevraagd en had gelijk daarna een bevestiging gekregen maar heb er daarna niks meer van gehoord of gezien.
Weet iemand hoelang dat ongeveer kan duren of wat ik nu moet doen? |
|
|
|
|
#16 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ligt eraan of je automatische incasso hebt geselecteerd, dan zal het geld binnenkort afgeschreven worden, en anders moet je snel de acceptgiro verwerken en opsturen en maar hopen dat ze het geld voor 2 november binnen hebben.
Is dat het geval dan kan je er vanuit gaan dat je gewoon het 2 november issue krijgt. als je echt twijfelt neem dan contact op met HUB uitgevers, die regelen je abbo en niet de HWI crew. on topic: Goed gedaan crew, weer mooie inhoud en vooral de X-38 review verwacht ik veel van. Net als dat zovele andere reviews gewoonweg erg goed zijn. Volledig en helder! Gelukkig blijven jullie echt hardware gericht en praten jullie ook die taal, en niet zoals zovele andere pc bladen met alleen maar halve tests en windows zaken die op een kinderachtige manier uitgelegd worden. Good Job!! Koen refereerde aan het eerste nummer, heb toen even gekeken bij de inhoudsopgave en introductie. Dit viel mij op: "Daar waar internet geschikt is om zeer snel over nieuwe hardware technologieën en producten te berichten, is een tijdschrift juist ideaal om alles eens vanuit een iets andere hoek te benaderen. Een tijdschrift leest dan ook nét een stuk prettiger dan een beeldscherm." Gelukkig ziet het er naar uit dat het ook zo blijft dat je inderdaad vanuit een andere view zaken kan behandelen en een makkelijk en altijd bij de hand naslagwerk hebt. Een blad vind ik altijd beter leesbaar dan een scherm. Denk niet dat het bij mij ooit zal veranderen. Edit: 4Rolow, eigenlijk wel leuke vraag. Ik ga ervan uit dat nummer 1 wel op het redactiekantoor/uitgever is ingelijst. |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
@ Koen
Hai, Ik heb vandaag mijn abbonament aangevraagt, zal ik deze HWI magazine al ontvangen of moet ik deze nog in de winkel kopen? Btw geweldig blad Groet Thomas |
|
|
|
|
#18 | ||
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Quote:
Quote:
http://www.hardware.info/nl-NL/siteinfo/about/ http://www.hardware.info/magazines/YGRm/viewseries/ en klikken op "Abonnee worden". |
||
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Snel dit keer, of komt dat omdat deel 4 wat aan de late kant was? Ben weer benieuwd |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooi zo, weer wat te lezen!...
Ik hoop dat de postbode zich nu niet weer in het huisnummer vergist... |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Ach dan hebben je buren ook wat te lezen
Maar wees blij dat het bij de buren is, ik heb HWI bij mij al 3x moeten nabestellen dit jaar omdat ie gewoon helemaal niet was bezorgd... @Koen: wel leuk dat die ook geel was Last edited by maardein; 16-10-2007 at 16:50. |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik dacht in 1e instantie ook "wat vroeg" en "kort dag nog voor deel 6". Maar er is natuurlijk ook zoveel nieuw spul: X38, AMD en Intel cpu's en straks in 6 natuurlijk het nieuwe Nvidia spul.
Ik kijk er al naar uit ! |
|
|
|
|
#23 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|