|
|
#1 |
|
Hardware.Info Forum Moderator
|
Calibre P860 Turbo gelanceerd
Een aantal weken terug kondigde MSI de 8600GT Twin Turbo aan, nu is het de beurt aan Sparkle. Zij brengt onder de merknaam Calibre de P860 Turbo uit. Dit is een 8600GT die is voorzien van twee video biossen. Elke bios bevat verschillende settings van ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
een opgevoerde 8600GT, klinkt leuk al komt hij *neem ik aan echt nooit inn de buurt van een 8800GTS/2900pro/XT.
dus dan denk ik van het is 1 en al marketing, en eigenlijk hebben gamers er niet veel aan, of denken jullie van wel? |
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Ik geloof wel dat gamers hier iets aan hebben, dat hangt namelijk helemaal af van de gewenste resoluties in de persoonlijke keuzes van games. Sparkle doet gewoon op zijn manier mee met de "OC/XXX/Turbo" edities, en niet eens op een slechte manier, want een knopje voor 12% 3DMark winst is volgens mij een leuke optie voor de overklok-leek. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Je kunt ook sneltoesten maken in AtiTool om van clocksnelheden te veranderen... Wel heb je waarschijnlijk te maken met misschien wat beter (overclockbare) componenten. Al zou ik er zelf nooit extra geld voor uitgeven.
Bijzondere backplate trouwens, zoiets heb ik nog niet eerder gezien. |
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
nou ik heb 2 weken terug met een 8600 GTS zitten gamen. ze doen het goed hoor en ja echte gamers hebben niks aan een 8600 kaart, Er zijn wel wel andere mensen die soms gamen en toch directx10 willen
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ehh gamers hebben er niets aan waarom niet?
Ik gebruik hem ook een 8600GT 512mb maar ik heb niets te klagen vind het super lopen! |
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
bron: http://www.gameinformer.com/News/Sto...1210.04388.htm |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Die 8600 gt zit gewoon in de afgangfase lijkt mij. Zelfs met dat turbo is het niet aantrekkelijk. Weinig prestatie winst voor dat geld. Kun je toch beter een paar tientjes bij sparen voor de komende 8800 gt die de 2900 pro gaat verslaan denk ik
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Waarom een videokaart uitbrengen met een langzamere video-BIOS en een snellere video-BIOS. Als ik een videokaart koop wil ik toch dat ie zo snel mogelijk loopt. Breng dan gewoon een standaard geOC-de variant van de kaart op de markt en niet een waar je mag kiezen, dan vind ik maar weinig toevoegen.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Ik vind hem best goed |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
@palmachius: je hebt gelijk, ik zou het zelf ook zo vergeten, maar als je een automatisme van maakt, dan is het heel handig Last edited by EAbro; 15-10-2007 at 12:04. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je de kaart eenmaal een tijdje op de snelle bios instellingen hebt draaien zullen er weinig mensen zijn die er dan nog aan denken om hem weer "langzaam" te zetten.
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Een vriend van me heeft een E6600 icm Evga 8800GTS 640MB, draait alles op hoogste settings. Bijv. Far Cry op 1980xnogwat (22'' wide) en echt super smooth. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Dat is ook het volgende onderdeel op mn lijst voor upgrades... Waarschijnlijk januari met de nieuwe C2D's
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|