|
|
#1 |
|
Junior Member
|
0 score
Sony PRS-505 eBook reader
Sony heeft zijn nieuwste eBook reader, de PRS-505, aangekondigd. Deze eBook reader zou vanaf deze maand in zilver en in donker blauw verkrijgbaar moeten zijn voor ongeveer €250. De PRS-505 heeft een nieuw elektronisch scherm met een beter ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Direkt, onmiddellijk, subito-presto verkocht. Als:
het spul tenminste in staat in van PDF bestanden te lezen, en er een applicatie bestaan om eigen textbestanden om te zetten naar een bruikbaar formaat. Mocht hij enkel in staat blijken om sony-format te lezen, dan kunnen ze net zo goed iets anders doen met hun ePaper. Mijn interesse hebben ze dan alvast totaal verloren! |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
ik ben zelf al best een tijdje op zoek naar een
E-paper of E-wetting systeem waar ik mijn PDF's op kan zetten. al dat gesjouw met dikke college boeken sjouwen sux big time calculus en Em-golven zijn namelijk niet echt lichte boeken nog even een nederlands (spin-off van philips) bedrijf (prototype is geloof ik net af) van e-wetting schermen. liquavista wil je weten hoe al dit moois werkt dan deze link deze schermen kunnen ook kleuren weergeven. dus wie weet binnenkort mooi spul van eigen bodem. Last edited by subroutine; 03-10-2007 at 10:34. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|