|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: AMD Barcelona quadcore special
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
ERG goede aflevering! Erg interessant om nu wat meer te weten over de Barcelona's enzovoort. Want heb er nog niet veel van kunnen vinden. Keep up the good work
Ik hoop dat AMD met de Barcelona én de Phenom weer concurrentie kan worden met Intel. Want als ze nog een gedeelte missen uit deze strijd zie ik het toch somber in voor hun..... Last edited by Snuk; 14-09-2007 at 03:11. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een goeie uitzending naar mijn mening
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Erg interessant, bedankt !
Was ook leuk om te zien hoe hij zn hand halverwege het 2e deel door de TV sloeg |
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Laat ze het maar niet horen in Barcelona dat het in Baskenland ligt. Een beetje Catalaan vind zichzelf niet eens echt bij Spanje horen.....
Maar dat terzijde, leuke aflevering weer |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
mooie aflevering weer HWI! Zo is iedereen gelijk weer op de hoogte van de hele story rond AMD enzo.. Opzich vind ik dat AMD ook een veel betere strategie heeft dan Intel, maar het is gewoon jammer dat ze niet de ruwe prestaties van de Xeon's bij kunnen benen.. Maarja, met een paar honder Mhz erbij moet het toch zowat wel te doen zijn
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke uitzending! Vooral in het begin lag ik dubbel over de 'stad' Barcelona, echt super!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
inderdaad interessante aflevering
nu nog wachten op de Phenom voor in de desktop pc's |
|
|
|
|
#11 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
btw; echt goeie aflevering, ik kan niet wachten op de phenon/penryn |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
De AMD amsterdam met rooie lampjes ,spreek je uit ervaring frank?
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
0 score
Op een gegeven moment verdwijnt er een hand in het beeld scherm, hoe kan dit
Ongeveer in het midden van het filmpje over de Dell server. Verder een zeer informatieve en leuke aflvering. |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Geweldige aflevering weer!
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Erg intressante aflevering... Leuk om weer positieve berichten te horen over AMD.
Ben benieuwd hoe de nieuwe processoren zullen presteren. Maar wat zijn SAS schijven? |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Welke rev. K10 Opteron hebben juillie in die dell server zitten?
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind het jammer dat jullie iets teveel met jullie eigen bezig zijn in dat filmpje. Het is niet erg om het er even over te hebben, maar als jullie erin zitten blijven jullie erover door hameren.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
DE HWI aflevering met de verdwijnende hand
goede aflevering, ben blij dat er ook wel eens GOED nieuws over AMD gebracht word |
|
|
|
|
#19 |
|
Member
|
0 score
Waar is die verwijnende hand dan?
EDIT: nvm, al gevonden. Is het geen echte tv, en zetten jullie er afbeeldingen in bij het bewerken van het filmpje ofzo? Last edited by solix; 14-09-2007 at 15:28. |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Op sommige momenten blijkbaar wel, aangezien de hand op andere momenten wél te zien is. Waarschijnlijk gaf de TV dan niet het goede beeld aan en hebben ze (aangezien het camerastandpunt vast is) het beeld van eerder dan gekopieert en over het foute gedeelte geplakt(of nouja, aangezien het scherm recht voor de camera staat kan de afbeelding ook gewoon direct eroverheen geplakt zijn).
Lueke informatieve uitzending! Alhoewel ik uiteraard meer geïnteresseerd ben in de Desktop processoren, maar dit is helaas nog even wachten... Last edited by 4Rolow; 15-09-2007 at 11:54. |
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Prachtige uitzending zoals altijd.
Maar lijkt me een beetje geforceerd. Koen en Frank willen veel informatie geven op korte tijd? Hier een link voor beetje hulp mischiens:http://www.few.vu.nl/stagebureau/sta...wijzer-nl.html Let op jongens dit is geen verwijt want voor wat jullie doen ,petje af. Ik ben dan ook ene belgische Limburger en bij ons is ene hond ene hooooond. Groetjes Pé. |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Opzich een leuke uitzending over de 'Barcelona' maar er zijn toch een paar dingen die ik me nog steeds afvraag.
Wat het energieverbruik icm met het gebruik in servers betreft is het een duidelijk verhaal. Daarnaast stellen jullie ook dat AMD eigenlijk al vanaf de introductie van de Athlon 64 (met de introductie van de geintegreerde geheugencontroller) al min of meer rekening heeft gehouden met de ontwikkeling van multi-core CPU in de toekomst en dat die geintegreerde geheugencontroller in dat verband grote voordelen kan bieden, en dat de 'Barcolona' daarvan een goed voorbeeld is. Daarnaast hoorde ik Koen nog iets zeggen over een aantal andere verbeteringen, hij gaat daar echter niet verder op in, was het niet aardig geweest om daar ook wat aandacht aan te besteden. Nu lijkt het net alsof de 'Barcelona' niet meer is dan een CPU die wat meer voordeel behaald uit die geintegreerde geheugencontroller en een stuk zuiniger is, maar ik stel me zo voor de 'Barcelona' daarmee geen recht wordt gedaan. Wat is nou het grote geheim van 'Barcelona'? Is ie alleen wat zuiniger en verwerkt hij de gegevens wat efficienter vanwege de geheugencontroller, of is er meer? Met alle respect, maar dat kan ik hieruit niet gewaar worden, en het lijkt me voor de desktop variant die nog moet verschijnen ook wel handig/leuk om te weten. Keep up the good work |
|
|
|
|
#23 |
|
Hardware.Info Editor
|
Minuten lang technische specs oplepelen is op TV een beetje slaapverwekkend.
In afwachting van onze uiteindelijke review is dit wellicht al leuk leesvoer: http://www.hardware.info/nl-NL/artic...elona_preview/ |
|
|
|
|
#24 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
'k zal in ieder geval dat stukje van die link eens ff bekijken |
|