|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Akasa brengt nu ook VGA coolers
Akasa, vooral bekend door zijn behuizingen en CPU coolers, voorziet voortaan ook videokaarten van verkoeling. Het eerste product van deze lijn, verschijnt onder de naam Vortexx op de markt. * Vanuit een 60 bij 60 mm grote koperen bode ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
leuke cooler, zeker voor de wat kleinere en oudere videokaarten. Het ontwerp lijkt me wel redelijk goed, alleen denk ik wel dat 'ie veel te klein is om bijv een 8800GTX of een HD2900XT goed te kunnen koelen. Daar heeft 'ie gewoonweg te weinig koelvinnen en heatpipes voor, en kan dus niet genoeg warmte aan de lucht af geven. Maar dat is wat IK denk, na 2 plaatjes te hebben gezien
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Al had je, behalve plaatjes kijken, ook het bericht even gelezen had je gezien dat deze koeler niet geschikt is voor de ATI 2900 of nVidia 8800 serie.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Als ik zo naar de bodemplaat kijk en alles wat er omheen zit dan gaat zo'n ding niet echt werken op een moderne videokaart... tenmminste als je genoegen neemt dat je geheugen niet mee gekoeld wordt...
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Volledig mee eens. Zeker niet onbelangrijk, de geheugenchipkoeling.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Geheugen op een videokaart wordt niet snel erg warm hoor. Ik heb zelf een X1950PRO waarvan het geheugen absoluut niet warm wordt, ook niet tijdens gamen, dus echt nodig is het niet, tenzij je overklokt.
Is het al bekend wanneer deze koelers op de markt komen en voor hoeveel? Ik vind het wel een interresant ding namelijk. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Ook niet als je het (behoorlijk) mee overklockt?
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Licht blijkbaar aan het type kaart. Mijn geheugen kan je permanent gewoon aanraken. (Wat je natuurlijk niet zou moeten doen.)
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|