|
|
#1 |
|
Senior Member
|
0 score
Nieuwe Europese VGA fabrikant: Vvikoo
Er is een nieuwe speler toegevoegd aan de grote selectie fabrikanten van grafische kaarten. Het Franse Vvikoo (uitspraak is niet geheel duidelijk) dat gevestigd is in Parijs, zal zowel ATI als nVidia kaarten aanbieden. Momenteel beschikt ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Is dit niet vragen om problemen, om alleen over geclockte videokaarten te leveren. Dell heeft ook grote problemen met hun XPS-serie! Onderdelen gaan minder lang mee, veel RMA verwacht ik eerlijk gezegt!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik weet niet of ze alleen maar overgeklokte kaarten leveren, maar op dit moment is dat (volgens bronnen) het assortiment. Kan helaas niet op de site komen om het te veriefieren.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Hoe meer zielen hoe meer vreugde Doch hopelijk niet enkel overclockte kaarten. Website is down overigens.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Op zich misschien niet zo slecht,kan wel eens een prijzen oorlog teweeg brengen...
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Apart dat die tweede 'v' omgedraaid staat in het logo ... gaat het meer op een 'A' lijken. Als we Fudzilla mogen geloven biedt Vvikoo AMD en nVidia kaarten aan uit de gehele range van kaarten en daarnaast ook overgeklokte kaarten, maar dat beiden er niet echt uitspringen ten opzichte van het al huidige aanbod.
Tevens een roddel van dezelfde site: Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
Maar vanochtend vroeg kon ik wel op de site komen en ze hebben zowel overgeklokte (niet zo extreem als XFX XXX en EVGA superclocked overigens) als gewone videokaarten in het assortiment. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Bedankt voor de aanvulling, van allebei.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Mmmm, raar ... ik zou zeggen dat het Vaikoo zou moeten zijn. Ach ja, fransen hè
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hardware.Info Editor
|
Uitgaande van enkel het centrum van Parijs heb je het nog over een dikke 2 miljoen inwoners. Met iets meer dan 100 man wereldwijd, waarvan er waarschijnlijk maar een beperkt aantal in Parijs zelf woont, kijk ik er nog niet zo heel erg raar van op dat je het (nog) niet bent tegen gekomen
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
De website is inmiddels weer in de lucht
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hardware.Info Editor
|
Inderdaad. Het eerst wat me opvalt is dat bij de specs van de 8800Ultra '8800GTX' staat, maar dat zowel bij de 8800GTX als de 8800Ultra de clocksnelheden van de 8800Ultra vermeld staan.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|