|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Logitech maakt toetsenborden "handiger"
De nieuwe Logitech Cordless Desktop Wave en het Wave Keyboard zijn gebaseerd op het Logitech Comfort Wave ontwerp waarbij ronde vormen het uitgangspunt zijn. De Desktop Wave bestaat uit een draadloos toetsenbord en een draadloze laser muis. De links- ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Klinkt wel goed, nu nog zien of het werkt.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Dat ziet er best mooi uit , vind de prijs ook wel meevallen!!.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Lijkt mij wel iets. Denk dat ik die tegen die tijd maar es ga halen.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
mmm.. idee is goed.
Alleen het "kluster" Inster/Home/PageUP/Delete/End/PageDown mogen ze van mij weer ouderwets neer zetten. Ik kan er niet aan wennen aan die nieuwe verdeling. |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik vind die toetsenborden altijd zo lomp die extra toetsen gebruik ik echt nooit.
Heb nu een ultra flat keyboard met laptop toetsen zonder al die extra crap, dat vind ik toch echt het fijnste. De key travel time is bij dit soort toetsenborden altijd zo hoog waarom zou je toets 1,5cm moeten in drukken als het ook met 0,5cm kan. Maar ja zal wel aan mij liggen |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Ziet er mooi uit en is zeker een leuk setje voor gewoon dagelijks gebruik. Voor games een stuk minder dan heb ik toch liever mijn G11 en MX Revolution.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|