|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Gigabyte Odin GT met software tool
Op de Computex07 was hij al te aanschouwen, nu is de voeding daadwerkelijk leverbaar: de Gigabyte Odin GT met unieke software tool om de voeding te beheren. Gigabyte betreedt hiermee de markt voor voedingen en doet dat met een zeer compleet product. ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
kunnen we er een test van verwachten?
Ik ben al langer op zoek naar een nieuwe voeding, ik ga deze in het oog houden. ff foutje gemeld. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit wordt echt een hele leuke voeding voor mensen die van spielenrei houden.
Ik heb her en der al eens wat prijzen voorbij zien komen op google en echt goedkoop worden ze niet. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
|
0 score
mooie voeding, het lijkt me best handig om zoveel informatie te kunnen uitlezen en vanalles in te stellen.
maar: Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Het is niet de bedoeling om de voltages zomaar een stuk op te krikken, dat laat de software ook niet toe. Je kunt op deze manier wel voltagedrops onder belasting handmatig tegengaan, m.a.w. je kunt zorgen dat het voltage rond +12v blijft door het juist iets hoger in te stellen tijdens zware belasting.
Een vergelijkbare feature was eerder te zien op de OCZ Powerstream voedingen. Quote:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
aha ok. ik schrok al: stel je voor dat iemand denkt: waar is dit schuifje voor. en zet dus ondertussen het voltage op 15V.
die 4 thermometers lijken me trouwens ook erg handig. |
|
|
|
|
#7 |
|
Hardware.Info Editor
|
P-Tuner laat wel aanpassing van de voltages toe binnen een vast bereik, maar geen extremen voor zover ik heb kunnen vinden. Je moet er dus idd wel met een beetje beleid mee omgaan...
Vanaf de productpagina van Gigabyte is overigens een leuke flash demo van P-Tuner te downloaden, voor de geïnteresseerden. Last edited by Hugo Dissel; 26-07-2007 at 10:16. |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
wel jammer eigenlijk dat er niet een speciale voedingstekker is waar de vcore door gaat:
uit die stekker komt bijvoorbeeld altijd 2V en het moederbord past dit aan aan de cpu, bij c2d's dus naar 1.3V. het lijkt me dan heel handig bij overclocken als je cpu niet stabiel is via dat gigabyte prog de vcore net zolang met 0.01 te verhogen totdat het wel stabiel is. je kunt dan als je weer reboot de vcore met de vastgestelde benodigde verhoging verhogen: scheelt een hoop tijd bij het overclocken! |
|
|
|
|
#9 | ||
|
Senior Member
|
0 score
Ze zijn al gereviewd!
Quote:
Bron Quote:
Last edited by Niek Joosten; 26-07-2007 at 10:21. |
||
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
volgens wisselkoersen.nl is dat zo'n €167,61.
dat lijkt me toch best een scherpe prijs voor een 800W voeding als je bijv. hier kijkt. edit: azerty.nl heeft hem btw wel al te koop. voor € 173,55. |
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
en hier een zeer uitgebreide review!
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie voeding, ik denk dat ik er maar eens hard over na ga denken of ik hem niet zal kopen. Vooral de functie om de fanspeed te veranderen en de temp uit te lezen lijken me erg handig!
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hardware.Info Editor
|
Zoals ik het begrepen heb kan P-Tuner geen toerentallen wijzigen, alleen uitlezen of een alarm ervoor instellen. Wel heeft de voeding een fanaansluiting om er een extra casefan op aan te sluiten...
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
leuk speeltje
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Zijn al een tijdje te bestellen, 550 watt kost 107 voor de pro en 129 voor de GT uitvoering. 800 watt 151 en 172.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|