|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: Bouw je eigen PC!
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hardware.Info Crew
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Heel netjes weergegeven en zeer leerrijk voor velen onder ons,die eens graag zelf een pc willen in elkaar zetten...
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Beste tv makers!
Ik wil ook mijn eerste pc in elkaar zetten maar er rezen 3 vragen voor mij als beginner die ik miste in het filmpje die ik bij consumenten tv heb gezien. 1- er wordt een boxed koeler gebruikt, wat nou als ik een andere cpukoeler wil? Het aanbrengen van de pasta is nu niet behandeld./laten zien. 2- wat als de pc klaar is, doet i het dan gewoon of moeten er nog bios instellingen veranderd worden? Of is de pc dan gelijk klaar net als dat je hem software leeg bij een pc winkel zou kopen? 3- wat zijn de problemen die jullie bij het bouwen zelf eens zijn tegengekomen? Wat ging er ooit mis, ik zou graag van deze problemen leren mochten ze zijn voorgekomen. Hopelijk een schriftelijke reactie hier, het zou mij helpen voor het in elkaar zetten van mijn lego doos dank en ga zo door met de uitzendingen! |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
My bad.
leuke uitzending Last edited by MrGiorgio; 07-07-2007 at 08:40. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat me opvalt, is dat er gebruik wordt gemaakt van magnetische schroevendraaiers. Kan je niet d.m.v. die magnetische schroevendraaiers je systeem vernielen? (dat magnetisme lijkt me namelijk niet echt veilig).
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ik vind dit niet echt heel slim, er wordt slechts 1 systeem weergegeven.
In dit geval geen eens 1 met afstandbusjes, oftewel mensen die een behuizing kopen met afstandbusjes gaan deze rechtstreeks op de behuizing schroeven; vonkenregen als gevolg. Tevens is de gebruikte koeler niet BOXED zoals hierboven werd aangegeven, dit is juist een andere; met imo te veel koelpasta. Vind het idee erg goed, maar de uitwerking wat minder. |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Afgezien van de kleine puntjes die hierboven worden genoemd is dit een duidelijk en leerzaam filmpje. Ik zou inderdaad iets meer commentaar zetten bij het aanbrengen van de koelpasta (dat dit niet hoeft bij een boxed koeler bijvoorbeeld) en wat commentaar bij het bevestigen van het moederbord (evt. afstandbusjes plaatsen indien van toepassing). En het is natuurlijk wel leuk om te zien dat hij het ook doet aan het eind.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
-2 score
Ik vind het filmpje een beetje achterhaald! IDE drives i.p.v SATA Drives, frontpanel connectors niet nader toegelicht mag wel wat uitgebreider vind ik voor de echte leek!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Dat dischargen kan dat ook gewoon met van die schoonmaak handschoentjes? Dus dan raak je de dingen niet met je huid aan maar met de handschoentjes.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
seeds voor de torrent?
|