|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: Computex 2007 Special
|
|
|
|
|
#2 |
|
Non-actief
|
0 score
Leuke aflevering.
Frank met zijn grapjes tussen door, bij Asus Revolutie en die 3D Muis, vond ik echt geweldig joh. Bij Asus moederboard: Koen: 'Ja hun noemen het de beste uitvinding sinds gesneden brood' Frank: 'Hoe heet dat in het chinees?' Koen: 'Beste uitvinding sinds uh, sinds enig soort slierten ofzo' Bij de muis: Frank: 'Heb ik een vraag aan jou, heb je nou ook geprobeerd te bewegen toen je een biertje op had?' Koen: 'Hahaha, nee gelukkig niet met die muis' Last edited by CocoDodo; 15-06-2007 at 02:48. |
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ik maak me zo langzamerhand wel een beetje zorgen om AMD/ATI. Het R600-verhaal verdient al geen schoonheidsprijs, als Barcelona/Phenom nou ook nog vertraging oploopt en/of tegenvalt dan raken ze wel erg ver achter op Intel. Een te sterke marktpositie van Intel is voor ons ook niet gunstig...
Dat onboard-DDR3 van ASUS zie ik toch niet zo zitten, vooral omdat je niet kunt upgraden naar meer en/of sneller geheugen. Het zal best dat het goed overklokt en goed gekoeld wordt, maar het nadeel weegt denk ik zwaarder dan de voordelen. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
in keer weer helemaal op de hoogste van de laatste nieuwtjes
maare.... "Stickers plakken voor pro's" ??? Zoals CocoDodo kwamen er idd veel grappen invoor en daar houd ik wel van Ik vraag me af of die 3D muis uberhaupt wel gekocht gaat worden. Ik denk dat de meeste PC gebruikers zich toch zullen beperken tot een "2D"? muis met een toetsenbord. |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
ik vond dit een erg handige uitzending want nu weten we wat meer over hoelang ze komen
ik vond het wel een stuk loligger met al die grappen |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Een erg leuke uitzending, heb gelachen !
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Hardware.Info Developer
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Jammer dat er niet is gefilmd op computex zelf, maar voor de rest goede uitzending.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
frank: dus eigenlijk, ik wil niet negatief overkomen maar..klinkt het een beetje alsof ehh het
een beetje een soap gaat worden zoals we die eerder gezien hebben. koen:ja daar schijnt AMD tegenwoordig erg goed in te zijn Frank: daar moeten ze patent ophalen. wat me dus opviel is dat er steeds meer humor in voor komt wat ik persoonlijk goed vind! de laatste serieuze nieuwtjes gebracht icm een dosis humor. dat is naar mijn mening een goede weg die ze zijn ingeslagen met hw.info TV! ga zo door jongens Last edited by Ralf Schilders; 15-06-2007 at 08:00. |
|
|
|
|
#10 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Moesten jullie meer doen, biertje drinken voor de opname. Heb goed gelachen, veel leuker zo!!!
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Dat was weer een leuke uitzending ..
Ga zo door jongens..!! |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Petje af hoor mensen!
Wat doen jullie het toch leuk! Niks lekkerders als pc-nerd om twee nerds te horen ouwehoeren over computers |
|
|
|
|
#14 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Wou eigenlijk gaan slapen, maar moest hem nog even kijken.
Hele leuke aflevering, had al het Computex nieuws wel via de nieuwsberichten gevolgd maar toch leuk om het zo even terug te zien. De humor die erin zat mag het zeker behouden. Tot de volgende uitzending |
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Informatieve en hilarische aflevering
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Wanneer komen die X38 mobo's op de markt?
Kun je daar een huidige QUAD core intel CPU insteken? |
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Mijn ervaring met humor in een filmpje is dat het na een tijdje gaat vervelen. Of je moet hier zuinig mee zijn (zuiniger?), of je moet het zoveel mogelijk vermijden - dat komt in principe op hetzelfde neer. Ik vind het in ieder geval zonde als een voorheen puur informatieve site zich (deels) gaat richten op humor, want daar gaat het informatieve stuk onvermijdelijk op achteruit.
Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik heb deze aflevering met plezier bekeken, maar ik maak me wel zorgen of dit in de toekomst ook nog werkt. Last edited by Arnoud.1992; 17-06-2007 at 14:24. |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
ik ben juist van mening dat je veel mensen bereikt door ook een deeltje humor er in te verwerken, en dat mensen dat juist als positief ervaren.
een hardware site draaid niet alleen om 100% informatie er moet toch ook plaats zijn voor de nodige humor, want als je altijd alleen maar serieus bent tja ik vind dat dan juist een beetje saai worden maar dat is dan mijn mening over de afleveringen. Last edited by Ralf Schilders; 18-06-2007 at 05:40. |
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
dit vond ik echt de leukste aflevering tot nu toe.
precies de goede mix, beetje humor en de kundige informatie van de heren. ik zou zeggen, ga zo door. jullie zijn echt lekker bezig met die HW info TV. |
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Mooie aflevering. Je hoeft niet eens naar Taiwan te reizen, HWI geeft je alle informatie toch wel.
Ga zo door! |
|
|
|
|
#22 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|