|
|
#1 |
|
Senior Member
|
0 score
PQI komt met 256 GB Solid State Disk
PQI heeft een nieuwe Solid State Disk geïntroduceerd met een capaciteit van maar liefst 256 GB. De nieuwe SSD van PQI is vergeleken met de concurrentie een grote stap vooruit; Adtron's 160 GB SSD ging tot op dit moment aan de leiding. De ni ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Non-actief
|
0 score
Dit is meer dan FANTASTISCH nieuws!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Het is natuurlijk ook een fantastische prijs.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ja en de naam industrial lijkt mij niet echt geschikt voor thuisgebruik
Jammer dat de write snelheid nog niet zo snel is als conventionele HDD's |
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Heren, het is nog vroeg, maar het feit dat ze er al zijn betekend dat de vraag gaat toenemen en dat er dan massaproductie komt en zo gaat het in de wereld
Daarbij moet ik aanmerken dat ik best intresse zal hebben voor een 128 GB exemplaar. Deze devices kunnen zich wel meten met de beste SCSI schijven met dito controller. SCSI wint het qua doorvoor languit, maar met seektime en vele IO aanvragen zoals in Vista trek ik mijn twijfels met SCSI tegen dit apparaat. Ik denk dat dit nog eens hype kan gaan worden. Ze zijn beperkt beschrijfbaar, maar dat los je op om elk half jaar Windows op een ander stukje te zetten :gna: Last edited by Exuimtum; 01-06-2007 at 09:09. |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Je zou zeggen dat ze bij grotere disks gebruik maken van meer chips die je parallel kunt schaken (soort van RAID) en ze dus sneller zouden moeten zijn, maar dat is dus kennelijk niet waar...
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Je zou ze er wel 4 in raid 0 kunnen zetten met 1TB aan opslag.
Dat zou dan een heel snelle configuratie zijn. Een review of filmke zou dan wel tof zijn. |
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|