|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Thermaltake lanceert Lanbox HT
Thermaltake introduceert de Lanbox HT. Deze jongste telg uit de Lanbox lijn is -door een verfijndere en modernere look- volgens Thermaltake prima te integreren in een home entertainment omgeving. De Lanbox HT ondersteunt componenten als M ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
mooi dingetje. en die 7'' lcd scherm zit er standaard bij?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Op zich is deze al functioneler dan de eerste versie, imho. Die heeft waar nu de HTPC knoppen/schermpje zitten een raster met een fan erachter. Maar aangezien de drive cage voor de harddrives er direct achter zit, heeft die geen enkele nut.
Verder denk ik dat er veel elegantere HTPC kasten zijn, ook boxed sized. De Lanbox heeft in mijn ogen alleen nut als je een 8800GTX (of groter) wilt gebruiken of graag dat 7" schermpje erbij hebt. Die ik overigens er wel sexy uit vind zien in die kast. Edit: Ik zie dat ze de intake fan voorin gewoon hebben laten zitten. Lijkt me dat die nu nog minder nut heeft... Last edited by Rayzor; 28-03-2007 at 18:23. |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Leuk ding, maar ik zie niet helemaal het 'prima te integreren in een home entertainment omgeving.' . Dat kan volgens mij alleen maar met een behuizing met standaard audio breedte (42 cm geloof ik?).
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Ik heb een big tower moeten kopen voor m'n 8800gtx Kan je dat 7" schermpje ook apart kopen? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Volgens mij wel, want ik zag dat die ook verkrijgbaar is voor een groter model van Thermaltake de Mozart TX.
http://www.thermaltake.com/product/C...x/MozartTX.htm Last edited by MrGiorgio; 29-03-2007 at 06:06. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
@Rayzor
Een fan voor de hardeschijven is helemaal niet vreemd hoor, die dingen worden soms ook vrij warm... en als dr enige ruimte over is gaat de lucht na de hd's gewoon door naar de achterkant, zodat de lucht langs t mobo komt... |
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|