|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
[CeBIT 07] Zalman komt met 3D-monitoren
Je zou het wellicht niet verwachten van Zalman, maar de Koreaanse fabrikant van koelers komt binnen met 3D-monitoren op de markt. Een speciale filter zorgt ervoor dat even en oneven lijnen op tegengestelde wijze geporaliseerd worden. Wanneer je dan d ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Non-actief
|
0 score
die ga ik dus echt kopen...mooie voor zalman en ons
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
Klinkt tof, hoewel ik het uiteraard wel eerst eens zou willen zien/doen voordat ik er een zou kopen. Prijs valt nog erg mee trouwens!
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
die bril is jammer... stel je draagt al een bril van jezelf.. hoe moet dat dan??
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Die zou ik graag willen, als de prijs wat minder wordt
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
een bril op sterkte
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Waarschijnlijk gewoon eroverheen, is toch niet echt een probleem?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Editor
|
Zal van de grootte afhangen lijkt me.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
je kan hem voor of achter je normale bril doen denk ik, of in ieder geval wat ik weet over optica is dat geen probleem, hoewel ik niet precies weet hoe die 3dbrillen werken, als het met breking te maken ook nog een beetje heeft dan kan het wel een probleem zijn. Maar dat is volgens mij niet het geval zover ik het technische gedeelte ervan snap....
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Klopt, bril over bril werkt goed. Al vond ik deze nieuwe technologie waar bijna iedere monitor bouwer mee op zijn stand stond niet erg bijzonder. Zo kan ik je mededelen dat niet iedereen het 3D "ziet". Maar 3 van de 5 mensen van ons groepje zag het effect goed (waarvan 2 met bril, een zag het wel, de andere niet.), ik zag het bijvoorbeeld ook niet echt. Daarnaast zorgt volgens mij de bril ervoor dat dit product niet snel zal aanslaan bij het grote publiek. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Non-actief
|
0 score
En wat wordt het volgende?
3d touchscreens? , en dan wil iedereen dat wil hebben. |
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Ik heb gisteren voor zo'n scherm gestaan, met 3d-bril, wel leuk, maar je word er nogal snel 'flauw' van.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Mooi spul, maar ik denk ook dat je er niet te lang achter kan zitten. Sommige mensen hebben al moeite met 10 minuten Pandadroom in de Efteling
Prijs valt wel erg mee, maar ik wacht denk ik nog ff met naar de winkel rennen. Zalman zal waarschijnlijk niet de eerste de beste zijn met dit soort ontwikkelingen. Wie weet wat er over een jaartje al uitkomt. |
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Daarnaast mag je eigenlijk de Pandadroom en "Honey i shrunk the kids" totaal niet vergelijken met deze monitoren. Dat lijkt namelijk veel echter en het 3D effect is dan een stuk groter. Wat ik nog vergat te vertellen was dat je ook een behoorlijke afstand van de monitor moest nemen, wat niet echt handig is met een normaal bureau.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
En hoe werkt deze monitor in niet-games? Want hoe valt er mee te werken als je gewoon bezig bent op de desktop met bijv. mailen, MSN-en of surfen?
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Als je geen bril ophebt, kan je alle beeldlijntjes gewoon weer zien. Waar een probleem in zou kunnen zitten is de drivers, maar dat is zeer snel opgelost.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|