|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
[CeBIT 07] ASUS' externe videokaart in the picture
Tijdens de CES beurs eerder dit jaar werd ‘ie al aangekondigd en nu tijdens CeBIT heeft ASUS de vinding opnieuw werkend getoond: de XG Station is een externe videokaart voor notebooks, die via een Express-card wordt aangesloten op het moederbor ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb m gisteren ook gezien, en ik moet zeggen dat hij er erg goed uitziet. Daarnaast verbaasde we ons er over hoe snel dat ding eigenlijk is! (In iedergeval voor een externe kaart)
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik vond hem nogal aan de grote kant gezien wat ik van plaatjes had gezien. gister was ik er trouwens
|
|
|
|
|
#4 |
|
Master of Modding
|
0 score
We kiezen voor een laptop omdat het zo lekker klein en licht en makkelijk mee te nemen is...... daarna doen we er een of twee USB HD bij omdat we te weinig HD ruimte hebben, we nemen een fatsoenlijk speakersetje mee, omdat t geluid k*t is en nu ook een externe videokaart omdat het nu wel lekker snel is.....
ass-backwards IMHO :S |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
@frenkie ik denk dat ze deze externe GPU willen gebruiken om thuis neer te zetten dan heb je voor onderweg heb je een gewone laptop en als je thuis bent kan je nu ook met je laptop een beetje fatsoenlijk gamen.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
mooi apparaat, zo kun je een laptop goed gebruiken om me te werken in de trein en op het werk/studie, maar thuis toch wat meer van de pc vragen zonder alle instellingen e.d. over te hoeven zetten.
Ik vermoed alleen dat wanneer je een laptop neemt voor onderweg en daarnaast thuis een speakerset, harde schijf en zo een videokaart extern neemt, dat een desktp los net zo duur was... |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Lijkt mij toch dat er weer een gaatje in de markt is gevonden met deze externe videokaart.
Zelf zou ik opteren voor zo'n kastje met de mogelijkheid om er een andere videokaart in te prikken, of kan dat bij deze ook? Zou ideaal zijn i.v.m. upgrade. |
|
|
|
|
#8 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Alleen hoop ik dat de koeling van die dingen maar goed zijn... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
maar dan zijn het geheugen en de processor ook alweer ouder, dus lijkt me onzin. het zal uiteraard sneller zijn dan hij was, maar dan investeer je een hoop geld in iets wat beperkt wordt door de rest van de laptop.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|