|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: Energiebesparing / Notebooktest / Asus Vista Moederbord
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
weer een mooie hardware.TV
viel me iets op een nieuw kapsel |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie aflevering, wel met een cruciale schoonheidsfout; Alle Specs(tot de pcmark scores aan toe) die worden weergegeven bij het plaatje van de Toshiba zijn van de Sony!
EDIT: En ook de Prijs van de BTO klopt niet! Er staat €1395 terwijl het €1399 is. p.s. Nice hairjob Koen Laatst gewijzigd door 4Rolow; 16 maart 2007 om 17:09 |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
jah, het nieuwe kapsel viel mij ook op
Verder vind ik het wel handig dat ze zo'n Master/Slave stekkerdoos laten zien, maar het grote probleem daarmee is dat de pc nog gewoon stroom blijft gebruiken. Dus dan zou je er eigenlijk ook een schakelaartje bij moeten hebben zodat je met 1 druk op de knop alle stroom eraf hebt. Dat heb ik dus ook, want als m'n pc uit staat gebruik hij zelfs nog 50W!! als hij aan staat gebruikt hij 150W en onder zware belasting wel 250W..echt niet normaal |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Gelukkig zie je de humor nog in je hoge stroomverbruik Henry
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Inderdaad, mooie aflevering Keep up the good work
Nice hairjob btw |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Weer een leuke aflevering
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Mooie aflevering, viel me ook op dat je bij die processor van een laptop 5200 zei, maar er stond 5500. Klein schoonheidsfoutje, maar ga zeker zo door!
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Citaat:
Kan nog wel wat leren van de energiebesparing geloof ik |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Weer een mooie afleveringen, de onderwerpen kiezen jullie goed uit. Iedere week wat anders!
Kijk nu al uit naar de volgende week, ga zo door Idd nieuwe kapsel viel mij ook meteen op! |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Een ding wil ik nog weten over die stekkerdozen en dat is of ze beschermen tegen bliksem inslag. Want als ze dat niet doen zou ik ze nooit kopen.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hardware.Info Editor
|
Sommige master-slave dozen bieden deze bescherming wel, andere niet. Overigens is het een illusie om te denken dat je met een dergelijke 'beveiliging' geen risico loopt. Over het algemeen geldt dat de beveiliging pas na een aantal milliseconden ingaat, en een (groot) deel van de spanningspiek van een blikseminslag dus gewoon nog bij je PC terecht komt met alle desasatreuze gevolgens van dien.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Ja, maar omdat de kans dat een directe 'voltreffer' ook meteen je PC inslaat is practisch nul. Dús, die paar milliseconde vetraging is in principe minder dan je ooit nodig zult hebben.
Zo'n master-slave box trekt toch ook nog gewoon stroom? Die 0,01 watt ofzo is volgens mij een beetje een illusie aangezien het apparaat stroom doorgeeft. Zolang het aangesloten is op het net blijft het stroom trekken. Een betere truck is om alle stekkers uiteindelijk op één verdeeldoos te laten eindigen en gewoon die allerlaatste stekker uit het stopcontact te halen 's avonds, 's nachts of wanneer je de pc niet meer gebruikt en deze uitstaat. Kost niks en levert je tenminste 30 Euro winst op ... Edit: 15 inch een beetje draagbaar klopt natuurlijk wel, maar wanneer draagbaarheid belangrijk is, zou ik eerder kijken naar het gewicht, dan naar de afmetingen. Het is niet helemaal waar dat een 17 inch per sé zwaarder is. Ook is het toch al aan te raden om een goede tas of zelfs rugzak erbij aan te schaffen. Goede afleveringen & ga zo door! Laatst gewijzigd door Quasti; 20 maart 2007 om 02:52 |
|
|
|
|
#14 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
JAAA die bedoel ik |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Super aflevering !!!!
Eerste keer dat ik HI.info TV bekijk en wat een enorme meevaller ! Het wordt heel professioneel gebracht, prima resolutie en geluidskwaliteit en vermits ik op zoek ben naar een geschikte notebook als tweede pc, een ideale aflevering om de TV ervaring te beginnen. Keep up the (good) excellent work, guys ! Een fan uit België |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|