|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: Zalman HTPC behuizing / Vista kijkersvragen
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hardware.Info Editor
|
Na wat probleempjes vanmorgen werkt de torrent nu ook goed. Uiteraard stellen we het zeer op prijs als je na het downloaden van de torrent helpt met seeden!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
Leuke aflevering
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Heel erg bedankt voor het behandelen van mijn vraag !
Super ! |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Was een erg informatieve aflevering, nu is mij ook alles met de OEM versies helemaal duidelijk. Super!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Leuke aflevering. Het gaat jullie steeds beter af.
Ga zo door! |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
wederom een geweldige aflevering! En al mijn 3 vragen zijn gebruikt en beantwoordt.
Laatst gewijzigd door gelebeer; 9 februari 2007 om 23:22 |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen
deze aflevering is super |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Top!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Heb zelf geen vragen door gegeven,maar de antwoorden waren zeer duidlijk doe zo verder jongens...
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Mooie aflevering, mooie review van de behuizing, en natuurlijk de antwoorden op de vragen waren top!
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Heel leuk dat jullie mijn vragen ook behandeld hebben (Nard Cox
Wist inderdaad niet dat de toegangstijd van flash nog zoveel sneller was als een HD aangezien die al vaak 6 ms zijn Ik ga zeker op de Solid State Disc wachten voordat ik deze vervang, zal waarschijnlijk nog wel uitbreiden. Hele leuke en informatieve aflevering! Super initaitief. |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Goede aflevering, vooral het windows vragen uurtje verschafte veel duidelijkheid.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
In de ultimate zitten er 2 dvds in een 32 en een 64 bit versie want natuurlijk wel handig is.
Ben ik te weten gekomen toen in de doos open deed. |
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
|
0 score
Zover ik weet hebben alle retail versies een 32 bit en een 64 bit DVD in de doos.
Citaat:
Laatst gewijzigd door RazorBlade; 9 februari 2007 om 21:28 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
0 score
Bedankt voor het stellen van mijn 2 vragen
super |
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuk dat mijn vragen beantwoord zijn!
Is de conclusie nu niet ook een beetje dat de 64 bit cpu hype wat voorbarig was? Eigenlijk is dus voor iedereen de 32 bit versie prima, even ervanuit gaande dat 90% of meer van ons geen 4 gig ram heeft. Ik ga in ieder geval een OEM licentie halen, te betalen en toch mooi Vista! |
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Ook mijn vraag is beantwoord. Heel erg bedankt hiervoor
Wel interssant die hwi tv. |
|
|
|
|
#19 | |
|
Non-actief
|
0 score
Citaat:
Lees de voorwaarden nog even door als je nieuwsgierig bent En als je 10 virtuele machines wilt opstarten onder vista met 10 knoppix versies moet jij dat wete, zolang je maar max 4x vista doet. (hoe hij het uitlegde mocht je max 4x windows xp onder vista draaien ofzo.. voor backwards compatible met je bedrijf of office software.. heeeel vaag) Laatst gewijzigd door Teun Los; 10 februari 2007 om 01:00 |
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#21 | |
|
Non-actief
|
0 score
Even lopen googlen, andere websites die dit nieuws geven "rond november heeft ms de virtualisatie regels aangepast" wijzen allemaal naar deze userterms, dus OF windows heeft ze weer veranderd, of dit heeft ermee te maken:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
|
0 score
idd erg goede aflevering, bedankt!
|
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
tnxs voor de aflevering. zo weet de consument ook weer wat meer over vista
|
|
|
|
|
#24 | ||||||
|
Hardware.Info Developer
|
Mooie aflevering! Het valt me op dat het eigenlijk steeds beter wordt. Ga zo door!
Die zalman kast is erg mooi. Wel duur, maar dat is vast wel gerechtvaardigd met zo'n mooi schermpje erin. Touch-screen zelfs. Ik heb nog wel wat opmerkingen/vraagjes voor Hugo: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In dit screenshot is mijn bureaublad te zien. Ik draai Windows XP Home SP2 (zoals je kan zien), en heb gewoon de beschikking over Extern Bureaublad. Ik heb het niet apart geïnstalleerd ofzo. Het is dus zeker geen Windows Professional feature zoals Hugo zegt. Ik gebruik het vaak voor school. En als laatste ben ik wel geïnteresseerd in de relatie Vista - studenten. Ik kan via mijn universiteit een Vista Business licentie krijgen (gratis), of via surfspot een upgradelicentie aanschaffen (Home Premium dacht ik). Heeft Microsoft echter ook een regeling met betrekking tot Vista Ultimate. Die zou ik namelijk graag willen hebben, mede omdat er toch features in zitten die (naast entertainment) ook handing zijn voor mijn Technische Informatica studie. Is er een mogelijkheid dat er een overeenkomst is of komt, met surfspot of een van de universiteiten, zodat studenten ook Ultimate goedkoper of gratis kunnen krijgen. 500 Euro is namelijk een hoop geld, zeker voor een student. Laatst gewijzigd door Max Waterman; 10 februari 2007 om 15:26 |
||||||
|
|
|
|
#25 | |||
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Citaat:
Hugo bedoelt dus dat je bijv. Windows XP(32-bit) kan virtualiseren(moet je dan waarschijnlijk eerst installeren met een CD/DVD van XP) zodat je dan alsnóg kan MSNen, werken met je Office Suite en andere programma's die nog niet onder Vista(al dan niet x64) werken. Laatst gewijzigd door 4Rolow; 11 februari 2007 om 00:03 |
|||
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|